sobota, 11 lutego 2012

slalom między nogami

wyciągnąwszy baterie z pilota do telewizora udało mi się coś nakręcić:)






uważam, że slalom wychodzi nam całkiem ładnie gdyby nie to, że na filmiku za szybko podnoszę nogi ponieważ Hippis zazwyczaj robi slalom dużo szybciej, ale tym razem naszło mnie na nakręcanie zaraz po jego przebudzeniu i nie ma co ukrywać, jego motywacja do pracy była równa zeru:>
choć niezależnie od prędkości wykonywania slalomu jest skupiony (co widać na zdjęciach z poprzedniego postu i filmiku) na moich nogach. jest tak od samego początku i nie będę tego zmieniała.




merlatych snów!

3 komentarze:

  1. Jesteście świetne.
    Ja Odiego (mojego psa) zaczynam dopiero uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Hippis to chłopak!:D Bo się obrazi jak przeczyta:D

      Usuń
    2. Oj przepraszam wiem, że to chłopak tylko jakoś tak mi się napisało :D.

      Usuń